zaterdag 19 december 2009

Across England


Om 9.00 uur sta ik voor de werkplaats van Rockpoolboats. De kajak die ik kom halen is nog niet klaar. Ze hadden me pas morgen verwacht. Dat klopt ook alleen door de aanrijding ben ik een dag eerder leg ik uit. Om 11.00 uur is de boot klaar en kan ik weg. Ze zijn erg benieuwd of ik ook door de politie van de weg wordt gehaald omdat de schade volgens hun te groot is.

De rit gaat goed. Ik rij niet al te hard en de weg is rustig. Het is wel grappig om te zien. Mensen die me inhalen zien in eerste instantie niets, tot dat ze het wiel zien in plaats van een spatbord. Halverwege de route zie ik ineens twee politieauto's invoegen. Maar even het gas los, ik hoef het ook niet op te zoeken. Het duurt allemaal wat langer maar uiteindelijk rij ik om 20.00 uur het haventerrein in Harwich op. Ik ben erg blij dat ik de boot op kan en een hut heb weten te krijgen, een buitenhut nogwel met uitzicht op zee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten