zaterdag 19 december 2009

Dat gaat wel lukken...

Nadat ik afscheid heb genomen van Marian en Paul rij ik maar weg. Het is best gek om nu weg te gaan omdat ze nog een heel eind moeten. Erg dapper en flink vind ik. We vinden het alle drie erg jammer dat het zo moet aflopen terwijl ik er niets aan kon doen en ook nog extra kosten moet maken.

De rit door Ierland gaat goed en na 3 uur rijden ben ik bij de veerboot naar Engeland. Ik heb geluk want ik hoef maar een half uur te wachten voordat de boot vertrekt. Hier komen ze dus over drie weken aan...


Het is even spannend om de douane door te komen als ik Engeland binnenkom. Kajak op het dak en flinke schade dat loopt wel in de gaten zou je zeggen. Als ik langs de mannen en vrouwen rij gebeurt er niets. Gelukkig, ik kan gewoon doorrijden. Ik heb wel geluk gehad denk ik. In Holyhead zoek ik een B&B want morgenochtend ga ik hier nog een kajak ophalen die meegaat naar Nederland. Van Marian en Paul krijg ik een berichtje dat ze op een prachtig eilandje zitten met kloosters uit de 6e eeuw en heel veel meeuwen. Jammer, daar had ik graag bij willen zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten